maanantaina, marraskuuta 24, 2008

Lahottaa

Pahin virhe minkä voi virtuaalihevostelussa tehdä on se, ettei tee heti ostamalleen hevoselle sivuja. Minulla on ikävä fiilis, että lupauduin ostamaan jossain vaiheessa Djoehemista unkarilaisia hevosia, mutten löydä mistään foorumista mitään siihen viittaavaa. Etsintä kuitenkin jatkuu vielä. Sen sijaan löysin omakätisesti kirjoittamani ostotarjouksen parista walker-tammasta. Sitten on hankinnassa pari kalliovuortenponia, mutta ne muistankin.

Että ihmisellä sitten voi olla laho pää.

2 kommenttia:

Kerppa kirjoitti...

Ah, niin tuttua! Yhdessä vaiheessa muistin jopa listata sähköpostiin aina niitä viestiketjuja, missä olin lupautunut jonkun konimuksen ostaan, mut enhän mä sitäkään kauaa muistanut tehdä ;) Mulla on myös sellainen olo, että olen ostanut jonkun/joitain hevosia (yhden tiedossa olevan walkerin ja parin hackneyponin lisäksi..), eikä mulla oo hajuakaan asiasta enää..

Anonyymi kirjoitti...

Ne on siellä Harvinaisten Rotujen Ystävät-foorumin myyntiosiossa ;>